Nu te privesc îndeajuns…

Stau şi mă minunez, pe zi ce trece eşti mai frumoasă, mai gingașă, mai dulce. Creşti şi în curând vei împlini 1 an, apoi 2, 5, 10…20… iar mai apoi, vei pleca.

Îmi spun zilnic un singur lucru: că nu te privesc îndeajuns de mult, să te studiez, să te descopăr, să te văd cum te minunezi de flori, fluturi şi cărţi.
Să îţi privesc chipul gingaș şi vesel, cu sprâncene parcă desenate, cu ochi căprui şi cu păr şaten care creşte zilnic câte puţin. Nu îţi privesc îndeajuns degeţelele dibace care răsfoiesc cărţile sau picioruşele grăsune cu care tropăi cât e ziua de lungă.

Nu am timp suficient într-o zi să te privesc cum te joci, cum dormi, cum mănânci şi cum gângureşti. Dumnezeu îmi este martor că aş mai cumpăra câteva ore, doar-doar să pot face ziua să nu se termine pentru noi. Eşti cel mai frumos cadou pe care l-am primit şi cea mai frumoasă realizare a mea de care sunt extrem de mândră!

Îţi ador mirosul de bebeluş şi îmi pari foarte haioasă când adormi la sân cu “lăptic pe la botic”, cum îmi place mie să spun. Pisic’ drag, te iubesc!

Aşa este, nu te privesc îndeajuns ca să văd cât de repede creşti, cum îţi rămân hăinuţele mici, cum începi să faci paşi şi cum îmi spui dulce: “Bye!”, arătându-mi uşa.

Mă simt vinovată când fac curat, când gătesc, când stau cu nasul în telefon, leptop sau televizor, în loc să te iau în braţe şi să mă joc cu tine… iar tu creşti… iar clipele acestea nu se mai întorc.

Nu te privesc îndeajuns pentru a vedea cât mă iubești şi câtă nevoie ai de mine, uneori pentru că sunt prea obosită, alteori prea ocupată, alteori pur şi simplu pentru că vreau să evadez… Da şi eu sunt om şi sunt al naibii de imperfectă!

Frumoasa mea fetiţă, îţi mulţumesc că ai grijă zilnic să îmi reaminteşti să te privesc… să te privesc cu adevărat, să te descopăr şi să învăţ alături de tine cum să te iubesc necondiţionat. Eşti o comoară! Sunt extrem de norocoasă!

Sursă foto: Aici

Leave a Reply

