Despre băluţe

Uite un subiect care îmi place mult!

Da…de când a venit fetiţa mea pe lume, băluţele au devenit o problemă greu de “tratat”. De pe la vârsta de 1 lună am făcut cunoştinţă cu un val mare de lichide ce păreau că vin spre mine cu repeziciune şi simţeam cum nu puteam, dar efectiv nu reușeam să scap de ele şi nici din calea lor.

Sursă foto: Aici

“Dă-mi repede un şerveţel!”, “Şerveţel!”, “Unde sunt şerveţelele?”, “Iar trebuie să o schimbăm, este udă toată la gât. Vezi dacă nu i-am pus baveţica?”, “Îi vor ieşi dinţişorii sigur, la cât băleşte!”, “Dragă, ai băluţe de şters în dormitor. Ai grijă să nu calci în ele… Ups!”, “Da, o poţi lua pe cea mică în braţe, dar vei avea nevoie şi de kitul anti băluţe: şerveţele, baveţica şi ce zici de o umbrelă sau o haină de ploaie pentru când se va decide să pună mânuţele proaspăt scoase din guriţă pe hainele tale de burlac călcat la dungă.”. Şi uite aşa am ajuns la 4 luni şi nici o urmă de dinte, iar balele curg şiroaie.

Bine ştiu că bebelușii nu au încă posibilitatea să îşi controleze această mică problemă umedă, de altfel nici cea din scutece, însă mă întreb, oare există haine pentru părinți anti băluţe? Ar fi interesant să poţi ieşi în oraş fără să te schimbi de 2-3 ori înainte să ieşi, iar pe bebe nu m-ai spun… nici baveţelele cele mai “inteligente” nu fac faţă. Să ieşi pur şi simplu… uscat, parfumat, călcat… ce să mai spun? Vis!

Asta fără să vorbim despre clasicele regurgitări sau desele vomitături. Pentru acestea există o soluție? Un spray minune ce poate fi aplicat pe haine? Sau poate vorbim despre haine ce se vor auto curăţa? Hm… prea futurist? Ei bine până atunci mă mulţumesc şi cu un ceai calmant pentru nervii ce îi voi avea când voi intra în baie, iar hainele proaspăt murdare vor cădea efectiv peste mine la un moment dat. Şi când mă gândesc că nu am ajuns la partea cu autodiversificarea…

Ce spuneţi dragi părinţi, unchi sau chiar bunici? Voi ce soluţii practice aţi găsit?

 

Leave a Reply

