Să ne ţinem conectaţi…emoţional

Deşi după naştere nu am putut avea acel moment de “skin on skin”, acea oră magică despre care tot am citit, nu am ales să mă las descurajată. Astfel am decis ca până va mai creşte cea mică, să doarmă cu mine, pe mine, în braţe la mine, în wrap şi în orice modalitate doreşte, oricând doreşte.

Este cel mai minunat sentiment, să o simt lângă mine, să o miros, să o privesc cât doresc şi să îi fiu aproape în momentele când îi este foame, sete sau fie mă doreşte lângă ea fără nici un motiv.

Dintre toate modurile de a ne petrece timpul împreună şi de a ne ţine conectate una cu alta, cel mai mult îmi place când adoarme cu capul pe umărul meu şi ne îmbrăţişăm. Îi mai curge câte o băluţă, mai zâmbeşte, mai tresare, dar e lângă mine şi am grijă să îi fie mereu bine. Este magic!

Este solicitant, într-adevăr. Uneori amorţesc, am nevoi fiziologice urgente sau pur şi simplu vreau să fac altceva, însă gândul că va creşte… mă face să rămân acolo, pentru o eternitate şi cât mă va lăsa.

Este modalitatea noastră de a ne menține conectate şi de a ne transmite una alteia energii pozitive la sfârșitul unei zile mai solicitante.

Îmi iubesc copilul!

Dragi mămici, voi cum vă menţineţi conectate cu cei mici?

Sursă foto: Aici

 

Leave a Reply

