Sunt un părinte "denaturat"

În urma morții copilaşilor ce au suferit cu sindromul hemolitic uremic, cât şi a celor ce încă suferă în spital cu acest diagnostic, am zis: “Doamne îţi mulţumesc pentru că fetiţa mea este bine!”. Nu vreau să mă gândesc cum ar fi să nu îi mai pot vedea zâmbetul frumos dimineața sau să nu o pot îmbrăţişa, spunându-i că o iubesc… Oribil!

Deşi iniţial nu am vrut să scriu nimic legat de acest subiect, m-am gândit… protestăm să dăm jos guverne, protestăm pentru măriri de salarii, vrem să păstrăm pentru viitoarele generaţii păduri, apă curată şi încercăm să nu ne lăsăm prădate comorile naţionale, dar ce facem cu toţi copiii care mor inexplicabil? Ce facem cu părinții ce suferă şi nu înţeleg de ce nu îşi mai pot strânge la piept copilașii? Ce facem cu părinţii care nu mai ştiu de care apă e bine să le dea copiilor să bea, de care brânzică să le dea să mănânce şi tot aşa? Ce facem cu toată informaţia ce circulă în mediul online?

La televizor autoritățile spun că sunt surse de dezinformare, însă nu ne lămuresc cu ce ar trebui să facem ca părinți sau de ce au murit acei copilaşi. Şi atunci, noi părinţii ce facem? Cum ne ferim copii? Noi pe cine să credem? Ce a cauzat decesul copilaşilor? Brânza, apa, portocala, vaccinurile? Totul trebuie luat în considerare de autorităţi, însă ei spun să nu ne panicăm, să avem o igienă adecvată, să spălăm bine fructele şi legumele înainte de a le da copilaşilor noştri… de parcă am fi idioți! Normal că le spălăm bine, normal că ne spălăm pe mâini şi noi şi copii… Dar hai, placa asta o tot auzim, altceva nou? Au zis că nu e de la apă, nici de la portocale… nici de la brânză… Hm! Dar de ce nu vor măcar să ia în considerare pista cu vaccinurile? De ce? Este singura pe care nu au eliminat-o corect din ecuaţie. Bebeluşii aceia au murit inexplicabil, dar nu sunt vaccinurile de vină pentru că… aşa spunem noi, dar alţi posibil vinovaţi nu avem, însă sfătuim părinții să nu creadă tot ce citesc pe internet. Serios? Ştiţi ceva dragi autorităţi? Să vă daţi cu toţii demisiile frumos că sunteți penibili. Ba nu, sunteţi criminali!

Să revin la titlul postării şi să explic de ce spun asta. Am ales să fiu un părinte “denaturat” încă de când eram însărcinată. Am ales să mă informez din cărţi ce nu se găsesc uşor sau au autori străini, am ales să mă informez şi de pe internet şi să nu cred doar ce văd la TV, am ales să nu VACCINEZ. O parte din apropiați ne tratau de parcă avem ciumă, o parte ne-a felicitat, iar cu alţii am putut discuta frumos pe acest subiect în contradictoriu sau nu, ca mai apoi să ne dea dreptate, însă i-am apreciat pentru faptul că sunt curioşi şi vor să ne înţeleagă alegerea de a nu avea încredere în vaccinuri şi în autorităţi. Însă pentru mulţi ce vor citi această postare voi rămâne, mai mult ca sigur un părinte ce se joacă cu viaţa copilului.

Da, dragii mei, sunt un părinte “denaturat”! Sunt acea mamă, iar soţul meu este acel tată, ce au ales să nu îşi imunizeze fetiţa cu toxine, cu viruşi artificial creaţi în laboratoare sau mai bine zis, am ales să nu ne imunizăm fetiţa cu o posibilă moarte. Noi am ales laptele matern, imunizarea ce s-a făcut de secole întregi pe întreg globul, dar care a fost înlocuită cu vaccinul, noi am ales să ducem copilul la aer de mare în orice anotimp, cât şi la aer de munte, noi am ales să nu ne panicăm dacă are fetiţa mucişori sau febră şi să administrăm antitermice, ci am tratat copilul cu odihnă, aer curat, dragoste şi lapte matern. Noi am ales să nu ne înfofolim fetiţa şi să o îmbrăcăm exact cum ne îmbrăcăm şi noi, am lăsat-o pe cea mică să simtă vântul, ploaia, zăpada, soarele.

Deşi avem pătuţ pentru cea mică, noi am ales să o lăsăm să doarmă cu noi şi o vom lăsa până va alege să doarmă singură, am purtat-o în braţe, în sisteme de purtare, am luat-o peste tot cu noi, mai ales eu (mall, restaurante, evenimente, parcuri, proteste…) şi când eram însărcinată cât şi după ce s-a născut. Acasă ţin o igienă moderată, înțelegând că nu îmi ajut copilul să îşi formeze o imunitate dacă dezinfectez tot timpul… să continui? Ne creștem fetiţa normal, într-un mediu normal, este perfect sănătoasă, a avut mucişori o dată, febră o dată circa 10 minute, asta dacă poate fi numită febră 37,2 luată axial. Mă uit în jurul meu şi văd diferenţe la cei ce au copii vaccinaţi şi la cei ce au ales să fie părinţi “denaturaţi”. O spun aşa pentru că ăsta este adevărul, aşa ne priviţi. Dar adevărul crud este că voi cei ce vaccinaţi vă expuneţi copii la toxine, conservanţi, viruşi modificaţi şi mai ştiu eu ce alte porcării. Voi!

Așadar, da, cred pe zi ce trece mai mult că acei copii au murit din cauza vaccinurilor şi nu pentru că eu am ales altfel pentru fetiţa mea, ci datorită autorităţilor ce nu vor să investigheze şi această pistă, pentru a o exclude cum se cuvine… pe probe nu pe încredere oarbă. Îmi rezerv acest drept, de a pune totul la îndoială când vine vorba de copilul meu și cred că toți ar trebui să facem asta.

Dacă sunteți şi voi părinţi “denaturaţi”, eu vă spun atât: “Felicitări!” şi cu riscul de a-mi pierde cititorii în urma acestei postări, vă spun atât: “În viaţă uneori pierzi, alteori câştigi. Nu afli dacă nu rişti!”.

 

Sursă foto: Ion Angelica

6 thoughts on “Sunt un părinte "denaturat"

  1. Cum îți explici două chestii?
    1. Acei copii aveau vârste diferite, între câteva luni și doi ani, și, deci, nu aveau cum să fi fost toți vaccinați recent cu vreun vaccin.
    2. Înainte de vaccinuri copiii erau alăptați, stăteau la mare sau la munte, trăiau bio pentru că nu existau chestii gen pesticide, industrie grea sau milioane de mașini care poluează, televizoare sau tablete care să-i țină în casă, părinți care lucrau 10-12 ore și,drept consecință, copiii lor stau 8 ore închiși la școală/grădiniță. Cu toate astea cum de mereu au fost epidemii înainte de vaccinuri în care apăreau sute de mii sau milioane de copii care se îmbolnăveau și unde câteva mii dintre ei mureau?
    Răspunde-ți sincer la unele întrebări de bun simț.

    Like

  2. Buna. Suna foarte bune masurile pe care le-ati luat voi in legatura cu cresterea copilului, dar masurile astea nu exclud vaccinarile, ba din contra, ele merg mana in mana.
    Te intreb: tu stii pentru ce vaccinam? Nu pentru mucisori, in niciun caz. Nu cred ca are rost sa vorbesc de epidemia curenta de rujeola (ca poate veti zice ca e o mare conspiratie), nici de copiii de mai putin de 1 an care au murit din cauza ei, pentru ca din pacate pentru ei, nu au putut fi vaccinati (ROR se face la 1 an). Dar iti voi da exemplul variolei. Ai citit despre ea? Ca spui ca te-ai documentat bine inainte de a lua decizii. Variola a fost eradicata, dupa ce omora milioane de oameni pe an, datorita vaccinului.
    E un pic ipocrizie sa zici ca imunizarea care s-a facut de secole este alaptarea, iar acum doctorii rai si avizi de bani au inventat vaccinurile si antibioticele. Serios acum, care era speranta de viata acum 200 de ani? Sau acum 100 de ani? Se murea de pneumonii sau de la o simpla taietura. Laptele matern contine anticorpi, dar nu cei care sa stopeze boli ca rujeola, hepatita etc etc (mai ales daca mama nu a facut boala inainte).
    Daca decizia voastra va influenta doar pe voi, atunci nu aveam de ce sa spun ceva. Dar problema este ca nu este o decizie personala. Imunizarea de grup (si cauza pentru care rujeola, pertussisul, polio sunt tinute in frau) functioneaza daca ne vaccinam, cat mai multi. Cu cat se reduc vaccinarile, cu atat imunizarea de grup e ineficienta.
    Si mai am un argument. De exemplu, eu am fost inconstienta si mi-am facut analizele pentru anticorpi dupa ce am ramas gravida. Unde am aflat ca nu am anticorpi pentru rubeola. Ce ma faceam daca ma infectam cu rubeola in timpul primului trimestru? Te invit sa citesti despre efectele rubeolei in sarcina. Eu intentionez sa ma vaccinez cu ROR, inainte sa ma gandesc sa devin gravida din nou.
    Nu inteleg de ce este atata controversa in jurul vaccinurilor, ca sunt artificiale, au efecte secundare etc. Toate medicamentele au asa ceva! Si nu poti sa spui ca daca copilul are febra peste 39, nu intervii cu antitermic. Sau daca are o infectie bacteriana, nu intervii cu antibiotice.
    Imi cer scuze pentru atatea randuri scrise. Sper doar ca am reusit sa te fac sa iti pui cateva semne de intrebare, si sa incerci sa gasesti studii, resurse si in alta parte decat cele share-uite de Olivia Steer&co (care nici nu sunt medici).
    Multa sanatate!

    Like

      • Hello! Sper ca nu te referi la comentariul meu ca fiind genul “eu am adevarul absolut”, si sper din tot sufletul ca nu te-a lasat rece – adica sper ca te-a facut sa te informezi mai mult, din surse diferite (pro si contra). Eu chiar nu cred ca detin adevarul absolut, insa ti-am expus niste argumente la care mi-ar placea sa reflectezi un pic.
        P.S: spui ca adevarul crud e ca noi ne intoxicam copiii. Acum nu vreau sa fiu carcotasa, dar pare ca tu esti cea care are impresia ca detine adevarul absolut. Sper sa nu fie asa.
        P.S2: Te rog citeste despre variola. Si imagineaza-ti cum ar fi fost sa ne expunem copiii (dar si pe noi) nevaccinati la asa ceva.

        Like

      • scumpa mea, daca in articolul meu am lasat sa se inteleaga ca detin adevarul absolut, atunci imi cer scuze. Eu stiu foarte bine de ce am luat aceasta decizie si stiu foarte bine de ce este capabil corpul uman. Tot ceea ce spui tu aici este parerea ta si o respect. Ceea ce am scris eu este parerea mea stric neprofesionala. Nu am pregatire medicala si cititorii mei stiu asta. Multumesc inca o data pentru feedback. O zi buna!

        Like

Leave a Reply

