5 lucruri de făcut cu un toddler când tocmai a nins

Vă spun foarte sincer, simt că redevin copil când văd cum ninge afară cu fulgi mari, ca în basmele de mi le citea mama în copilărie. Aşadar, vă puteţi închipui că nu pot sta în casă nici eu, cu atât mai puţin fetiţa mea (1 an şi 4 luni), care cere frenetic “Padă!” (În traducere pentru voi, zăpadă). Ne echipăm corespunzător şi la zăpadă cu noi!

După ce ieri am stat ceva vreme cu cea mică la zăpadă, am realizat că dacă ai puţină imaginaţie, atunci distracţia este garantată. Există o singură condiție: să laşi să iasă copilul afară (orice adult are aşa ceva). Deci, distrează-te cu cel mic, pentru că şi asta e o metodă de a te desprinde de rutină, de stres şi de probleme.

1. Cu o lingură de lemn va putea săpa în zăpadă. Desigur, îi puteți da o lopăţică de nisip, dar vă asigur că tot lingura de lemn va fi mai tentantă. Faceţi tunele împreună, adunaţi zăpada la un loc sau pur şi simplu aruncaţi zăpada în aer. 

2. Clasicul om de zăpadă. Va fi greu de făcut unul cu un toddler, pentru că va dori tot timpul să îl dărâme, însă nu destinația contează, ci aventura, nu? 

3. Datul pe topogan. Nu pare mare lucru, însă când la capătul topoganului este un maldăr moale de zăpadă în care să aterizezi, sigur vei dori şi tu ca părinte să încerci.

4. Şi cum copilul copiază tot ce facem noi, am aplicat acest lucru şi acum. Am făcut un îngeraş în zăpadă, a dorit şi ea să facă unul şi am ajuns să ne tăvălim amândouă în zăpada proaspăt aşternută. Sănătatea curată!

5. Ne prostim la orice vârstă şi oriunde, chiar şi în zăpadă. Ce am făcut? Am luat zăpada, am aruncat-o în sus, mi-am pus-o în cap, m-am minunat, am suflat în ea, tot ce am putut ca să o fac pe cea mică să râdă. Spre surprinderea mea, a funcţionat.

Vă invit şi pe voi să ieşiţi la zăpadă, să uitaţi de frici (că vor răci, că cine ştie ce se va întâmpla), să îi ignoraţi pe cârcotaşi (să se uite, să cârcotească). Contaţi voi şi puiul vostru (sau puii voştri, depinde de câţi copii aveţi).

Distracţie plăcută! Şi aştept să îmi spuneţi ce alte activități faceţi voi cu cei mici la zăpadă. Like and Share!

Ataşez câteva poze mai jos.


Sursă foto: Ion Angelica

Leave a Reply

