“Încă puțin mami…”

Îi simt mirosul de bebeluş, deşi în curând vom celebra cei doi anişori ai ei. Îi place să mă mângâie când stă la sân, chiar dacă doar suzetează, mereu i-a plăcut să mă mângâie, rar mă lasă să o fac şi eu. E modul ei de a mă drăgăli, de a-mi mulțumi că stau lângă ea, deşi vasele sunt nespălate, mâncarea încă nu este gata, jucăriile sunt aruncate prin toate cotloanele casei, iar eu am amorțit. 

                     Sursă foto: Aici

Ea ştie ce e mai important şi cere. Îmi spune în felul ei că vrea să mai stau un pic, încă puțin cu ea. Sunt confortul şi hrana ei emoțională, echilibrul ei interior. 
Ştiu că va trece timpul şi îmi va fi dor de tot ce simt acum, în acest moment, în această clipă, când tot ce îşi doreşte de la mine este să mai stau puțin lângă ea, să o privesc cum doarme, cum suzetează la sânul meu şi cum mă prinde de mână când încerc să mă dezmorțesc.

Azi nu plec, azi sunt lângă tine. Las cărți de citit, treburi de făcut, mâncăruri de gătit sau telefon de butonat. Azi sunt aici. Te iubesc!

Leave a comment